نحوه گارانتی
گارانتی و خدمات پس از فروش

تعمیرات و نگهداری دستگاهها همیشه یکی از اصلی ترین دغدغه دارندگان آنهاست یک نگرانی دائم نسبت به امکان خراب شدن هر روزه دستگاهها وجود دارد که ذهن صاحبان اینگونه مشاغل را مشغول میکنئد از طرفی عدم ارائه خدمات مناسب و به موقع و غیر قابل تخمین بودن هزینه تعمیرات و سو استفاده کنندگان تعمیرکنندگان از ارزیابی هزینه تعمیر این نگرانی را تشدید میکند.
اغلب صاحبان دستگاهها به دلیل نداشتن اطلاعات فنی توانایی رفع عیب یا حتی تخمین هزینه سرویس دستگاهها یشان را ندارند متاسفانه عدم چنین آگاهی و توانایی فرصت مناسبی برای سو استفاده گنندگان و به اصطلاح تعمیر کنندگان مهیا میکند.
چاره اینکار چیست؟
خیلی زود به این تنیجه خواهید رسید که مجبورید صاحب حداقل اندکی اطلاعات فنی و تجربه در مورد نحوه کارکرد فنی دستگاهتان شوید اما میدانید که سرویسکاران به این راحتی این اطلاعات و تجربه خود را در اختیارتان نخواهند گذاشت احتمالا در بعضی مواقع که حدس بزنند شما آن اطلاعات را از کانال های دیگر بدست خواهید آورد کمی اطلاعات به همراه بعضی اطلاعات گمراه کننده به شما خواهند داد تا رابطه شان با شما را حفظ کنند...(متاسفانه)
زیاد نگران نباشید ما چنین مسولیتی را بر عهده می گیریم
نخست باید بدانید بسیاری از عیبهای دستگاهها براحتی قابل بر طرف کردن است مهندسی دستگاهها بگونه ای است که برای هر قطعه ای عمر مشخصی در حافظه دستگاه تعیین شده است یا بخاطر رعایت نکات ایمنی به هنگام ایجاد اتصال و... دستگاهها کدهای مختلفی می اندازند حال برای بر طرف کردن این عیوب شاید تنها کاری که بکنید این باشد که کنتور فلان قطعه را رسیت کنید یا فلان سوکت را چک کنید معلوم است که این عیوب براحتی قابل حل است و فقط ناشی از در دسترس نبودن اطلاعات فنی است و البته گاهی در بعضی مواقع روند کار به این سادگی نباشد ولی به هر حال با کمی زحمت قابل برطرف کردن است...

نحوه گارانتی
هنگامیکه شما یک دستگاه از ما خریداری کنید تکنسین های ما به شما مجموعه اطلاعاتی مانند نحوه کد رفتن دستگاهها – کدهای ضروری و مهم – اصول کار دستگاهها و نحوه باز وبسته کردن یونیت های مختلف دستگاه (یونیت درام – یونیت دولوپر – هیتر ) و... آموزش می دهند.حالا وقتی شما موقعی که به مشکلی بر میخورید با مشاوره تلفنی ما  مانند فلان کد برو فلان یونیت را باز کن فلان سنسور را پاک کن و... می توانید بسیاری از مشکلات فنی دستگاهتان را بر طرف کنید 70% ایرادات درست به همین سادگی قابل حل است اما در مورد 30% بقیه اگر دستگاه شما نیاز واقعی به قطعه ای داشته باشد ما پس از اینکه توسط خودشما به این نتیجه مشترک رسیدیم قطعه مورد نظر را برایتان میفرستیم و باز توسط راهنمایی خودتان در مورد نحوه تعویض قطعه مورد نظر ایراد دستگاه را بر طرف میکنیم توجه داشته باشید خود شما کم کم وارد تر و صاحب تجربه تر خواهید شد و بعد از مدتی بدون اینکه خودتان حس کنید بسیاری از ایرادات دستگاهتان را بر طرف خواهید کرد ...

مدت گارانتی تا 6 ماه پس از خرید دستگاه است و ارسال رایگان قطعه تا 6 ماه صورت میگرد.


بعد 3 ماه مشاوره ما باز در خدمتتان است در این مرحله ما پس از عیب یابی دستگاهتان اگر با همکاری شما نتوانیم به رفع عیب دستگاهتان بپردازیم و احتیاج به قطعه ای باشد ما آنرا برایتان اعلام هزینه میکنیم و دقیقاٌ مشکل دستگاهتانرا برایتان توجیه میکنیم در صورت تقاضا آن قطعه را برایتان ارسال می شود بنظر ما چنین روندی باعث کم شدن هزینه های شما و صرفه اقتصادی خواهد گردید.


                                              موفق باشید
                                           حسین محمدیان



:: موضوعات مرتبط: نحوه گارانتی , ,
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
نویسنده : حسین محمدیان
تاریخ : جمعه 11 شهريور 1390